3 de noviembre de 2007

Countdown to Xè



http://www.youtube.com/watch?v=1yKgAEkCKxY

A la imatge, els músics que ahir em van alegrar l'ànima en interpretar "Summertime", aquesta cançó que tantes vegades m'ha fet somiar i q tantes vegades he sentit en la teva companyia, el meu raig de sol, la meua princessa. A l'altra banda de l'Atlàntic ja és 3 de novembre, però aquí encara li queden hores al divendres dia 2 i tot just falten 10 setmanes per tornar-te a veure, tocar-te i sentir-te.

T'anyoro Xènia.
T.E.U.

1 comentario:

Anónimo dijo...

gràcies per dedicar-me el blog
aquest viatge és per tu disfruta'l cada minut. jo estic millor i poc a poc estaré millor segur.sobretot que aquest somni que compleixes sigui com sempre havies pensat. com sempre havies somiat

DREAMS CAN COMES TRUE

http://es.youtube.com/watch?v=RKTHIXkscaU

Do you hear what I'm sayingh
Gotta say how I feel
I can't believe you;re here
But I know that you're real
I know whgat I want
And baby it's you
Can't deny my feelings
Because they are true